torsdag 1 april 2010

våren kommer med stora steg

Nu är det inte mycket snö kvar här ute på gräsmattan.
Det är superhärligt, fast jag älskar vintern också. Men just nu längtar jag efter vår och värme.
Här är några mössbeställningar som skickats iväg. Under påsken tar jag semester och det tar lite längre tid att få beställningarna. Men snart är jag tillbaka igen och trycker, klipper och syr för fullt!
GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!!!!


Julia och Wilmer har fått varsin mössa med namn och en myra. En i cerise och en i turkos.


Love får en turkos mössa och Alvin en brun.


Mio och Miltons mamma beställde varsin mössa till pojkarna.
Båda fick ett snyggt hjärta på förutom namnen.


Två mössor med tryck, en gul med apa på och en röd med en uggla på.


Sist för denna gång är en hel familj som nu kommer att matcha.
Clara, Alva och Elis har fått varsin röd mössa i skönaste trikå.

Alla ni som beställer kläder, ni får jättegäran skicka över bilder på barnen/andra i plaggen. Jag hoppas det är ok att publicera de bilderna här och på wekidz hemsida. Det är alltid skoj att se plaggen i bruk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar