söndag 28 mars 2010

nysytt

Här har nu snön så sakteliga börjat smälta bort och våren känns inte alls långt borta.

Då jag är bortrest under påsken kommer det att bli lite längre leveranstid för beställningar som görs då. Men jag hoppas ni unnar mig en vintersemester( som om vi inte haft nog med vinter!!) så fixar jag beställningarna så snart jag kommer tillbaka.


Wekidz goes Hollywood.
Den här skulle säkert Maria Montazami och gänget ha gillat.
En dregglis/Bandana i leopardmönstrad trikå med fleeci i svart på baksidan. Fleecen är suverän att fånga upp vätska och samtidigt hålla huden både torr och varm.


Ett par svarta bambumössor med tryck.
Bambun är perfekt nu när det börjar bli lite varmare. Den är ju värmereglerande och samtidigt UVresistant vilket inte är helt fel när solens strålar är som farligast på våren!


En overall i vit ekovelour med bruna ärmar & i luvans insida.
Den har en dragkedja och mudd vis fot och ärm. Kanon att ha under galonställ mm då det inte glipar i ryggen som det kan göra med tröja och byxor.


Det är skoj att fler och fler upptäcker bambuns fantastiska egenskaper.
Här en trio bambumössor i lime med tryck, apor och raket.


Mössor med tryck, en cerise med prinsesskrona, en röd med en snigel och en turkos med en apa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar