tisdag 8 juni 2010

sommartider hej, hej

Det har varit väldigt mycket nu som tagit tid och energi från syandet.
Wekidz kommer att byta namn då företaget wesc anser sig ha rätten till ordet we. De har hotat med rättegång och det har jag ingen lust med. Jag vill lägga min energi på att sy och göra bra saker, inte bjäbba om ett namn.
Jag gillar det inte och har försökt kämpa emot, men de ville inte ge med sig.
Så nu blir det en nystart som kommer att firas med bra priser. Jag återkommer med detta så snart allt är klart!
Det blir samma produkter - bara nytt namn.

Sommaren är ju kalastider. Och vad passar inte bättre på ett kalas än fiskdamm?!
En klassiker.
Nu finns en EKO-fiskdamm att köpa hos oss. Tyget är i ekobomull och fiskarna är tryckta med ofarlig vattenbaserad färg. Skynket mäter 1x1,5 meter och har öljetter så den går att hänga i en dörröppning. De går att beställa direkt via mail eller på ekokul.se


fiskdamm i ekotyg


vimplar som piggar upp vilket rum osm helst. Finns i flera färger, här röd-vit.


Lime mössa med en tusenfoting på.

Storebror har fått en lillebror.
Turkosa mössor med tryck och skrift.
Jag ösnkar er en underbar försommar och återkommer så snart allt är klart med nya namnet och nya hemsidan/bloggen. KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar