torsdag 25 juni 2009

mitt syrum

Jag har hållit på under några kvällar att möblera om vårt gästrum/syrum så det blivit lite bättre organiserat( och inte bara kaos). Det ska bli superskoj att "inviga" det snart då jag har ritat ett gäng nya mönster också. Får sätta upp en band och högtidligt klippa det vid invigningen. :-)

Här är syhörnan med nytt bord, nya hyllor och ordning på mönster och tidningar.
Jag har ett till likadant bord fast med höga ben som är toppen att stå och rita mönster och klippa/skära ut bitar vid.
En hylla med tyger som jag har. Insåg när jag röjde att jag ahr nog rätt mycket tyg fast jag itne har tänkt på det förrän nu.
Så nu är det bara att varva upp maskinerna och gasa.

2 kommentarer:

  1. Håller oxå på med mitt!!! Blev ju kanon ju =) Visst har man mer tyger än man tror. Ändå kan man inte låta bli att köpa mer....
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Guuud vilken ordning du har på sybordet! Supersnyggt!!!
    Skall skärpa till mig och ta efter dig!
    Kanske blir ett litet nattprojekt...för i denna värmen gör man inte många knop!

    SvaraRadera